سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم وزش باد شدید در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد نسبتا شدید در خراسان رضوی به ویژه نواحی بادخیز آن تا پایان هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا پایان هفته آینده وزش باد پدیده غالب جوی در خراسان رضوی است و وزش باد در نواحی شرقی و جنوبی خراسان رضوی همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

او افزود: برای نواحی شمالی و ارتفاعات خراسان رضوی امروز ۱۶ شهریور ماه گذر ابر و افزایش ابرناکی پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی هم تا پایان هفته آینده نوسان یک تا دو درجه‌ای خواهد داشت.

عنایتی بیان کرد: بر این اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۳۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده نسبت به دیروز یک درجه کاهش یافته و تا پایان هفته جاری نوسان اندک دارد.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد ظرف همین مدت از فریمان واقع در مرکز خراسان رضوی با سرعت ۵۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
 
انتهای پیام// ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.