سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث:

از کشف ۲ تن برنج قاچاق تا کشف ۱۴ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران پلیس مرکز استان ۶۵ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت اخیر کشف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران پلیس مرکز استان ۶۵ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت اخیر کشف شده است که بیشترین سرقت‌های کشف شده در حوزه قطعات خودرو، دوچرخه و اماکن خصوصی بوده است.

او گفت : در این مدت همچنین ۲۴ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۲ تن برنج قاچاق در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین از کشف ۲ تن برنج قاچاق در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

همت علی شکری افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی هرسین حین گشتزنی به یک دستگاه خودروی نیسان حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۵۰ کیسه ۴۰ کیلوگرمی برنج قاچاق جمعا به مقدار ۲ هزار کیلوگرم که طبق نطر کارشناسان ارزش آن به ۳۴۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

شکری افزود: در این راستا یک نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

انهدام باند خانوادگی قاچاق موادمخدر

فرمانده انتظامی کنگاور گفت: با درایت ماموران انتظامی کنگاور ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف و یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر منهدم شد.

عنایت فلاحی افزود: ماموران انتظامی کنگاور حین گشتزنی و کنترل محور‌های ورودی و خروجی شهرستان به ۲ دستگاه پراید مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از خودروی اول ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۳ زن که عضو یک خانواده بودند دستگیر شدند.

فلاحی گفت: در بازرسی از دیگر خودرو نیز ۴ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ نفر مرد دستگیر شدند.

کشف میلیاردی کالای قاچاق در "اسلام آبادغرب"

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان "اسلام آبادغرب" و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: ماموران انتظامی "اسلام آبادغرب" حین گشت زنی در خروجی شهر به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته ۴ هزار عدد انواع صابون و لوازم آرایشی بهداشتی به همراه ۴۹ دستگاه لوازم خانگی و برقی قاچاق کشف شد.

سردار جاویدان، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: کامیون توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد. 

او مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه برشمرد و از رشد ۳۰ درصدی کشفیات قاچاق از سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.