سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین اعتبار چند پروژه عمرانی در میبد

فرماندار میبد از تامین اعتبار سه پروژه احداث پل مسیر حادثه‌خیز روستای درین، کمربندی نیوک و باند دوم کمربند شرقی میبد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فرماندار میبد با حضور در استانداری و دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تامین اعتبار سه محور احداث پل مسیر حادثه‌خیز سیل روستای درین، کمربندی نیوک و باند دوم کمربند شرقی را پی گیری نمود.

حسین فلاح، فرماندار میبد گفت: در این دیدار قرار شد اعتباراتی از محل اداره کل راهداری برای احداث پل مسیر درین که هرساله متأسفانه شهروندان میبدی به دلیل بارش های  فصلی و سیل جان خود را در آن جا از دست می دهند، اختصاص داده شود.

او افزود: همچنین تخصیص اعتبار به احداث کمربندی روستای نیوک مطرح شد تا با احداث کمربندی نیوک کامیون های معادن دیگر از جاده روستا عبور نکنند و شاهد حوادث تلخ نباشیم.

این مقام مسئول با اشاره به طرح مطالعاتی احداث باند دوم کمربند شرقی میبد نیز بیان کرد: در سفری که معاون عمرانی استاندار به تهران خواهند داشت امیدواریم اعتبارات لازم برای طرح مطالعه و اجرای آن تأمین شود.

فرماندارمیبد تصریح کرد: با توجه به اینکه استخر دانش‌آموزی مناسبی هم در شهرستان میبد وجود ندارد سعی داریم اعتبار مناسب‌تری از محل ۲۷ صدم درصد ارزش‌افزوده به این امر اختصاص دهیم.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.