سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری؛

کمبودی در تأمین نفت سفید وجود ندارد

جعفر سالاری نسب گفت: پیش بینی‌های لازم در تامین سوخت زمستانی مورد نیاز خانوار‌های نفت سوز در استان انجام شد و کمبودی در تأمین نفت سفید وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر سالاری نسب مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به افزایش برودت هوا در ماه‌های پیش رو به ویژه در مسیر‌های صعب العبور و بارش نزولات آسمانی با آغاز فصل سرما در نیمه دوم سال در نقاط سخت گذر و مرتفع استان، پیش بینی‌های لازم در تأمین سوخت زمستانی مورد نیاز خانوار‌های نفت سوز در استان انجام شد و کمبودی در تامین نفت سفید وجود ندارد.

او افزود: لازم است فروشندگی‌های نفت سفید قبل از شروع فصل سرما نسبت به خرید سوخت ذخیره مورد نیاز خانوار ها‌ی مناطق سخت گذر اقدام نمایند تا از هر گونه مشکلات در بخش گرمایشی خانوار‌ها پیشگیری شود.

سالاری نسب ادامه داد: تأمین و ذخیره‌سازی نفت سفید و سوخت‌رسانی به نقاط مختلف استان، با تدابیر مناسب منطقه، درحال انجام است و هیچگونه کمبودی در تأمین نفت سفید مورد نیاز خانوار‌های ثبت نام شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


او یادآور شد: توزیع نفت سفید با استفاده از بستر بانکی و اعلام مقدار سهمیه خانوار‌های نفت سوز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.