سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت یک هزار و ۸۰۰ وسیله نقلیه در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: یک هزار و ۸۱۷ اتوبوس، مینی بوس و وسیله نقلیه سبک در ناوگان ترابری شرکت فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران حسنوند مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه یک هزار و ۸۱۷ وسیله نقلیه در ناوگان ترابری این شرکت فعالیت می‌کنند، گفت: خودرو‌های فعال شامل؛ ۳۳۳ دستگاه اتوبوس و مینی بوس و یک هزار و ۴۸۴ دستگاه وسیله نقلیه سبک هستند.

او در ادامه به جابجایی روزانه ۱۵ هزار نفر شامل؛ کارکنان واحد‌های عملیاتی، ستادی، مسافران ماموریتی اهواز-تهران و انجام برنامه‌های تشریفاتی به وسیله خودرو‌های مذکور اشاره کرد و افزود: طی پارسال جابجایی بیش از ۸ میلیون نفر انجام شد.

حسنوند عمر ناوگان ترابری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب را به اندازه تاریخ اکتشاف نفت دانست و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت نوسازی ناوگان ترابری در همه حوزه‌ها است، هر چند در شرایط کنونی نیز رضایت نسبی از عملکرد مدیریت عملیات ترابری و پیشتیبانی تولید وجود دارد.

این مقام مسئول اظهار داشت: مدیریت عملیات ترابری و پیشتیبانی تولید با در اختیار داشتن ۳ هزار و ۲۸۷ دستگاه انواع وسایل نقلیه و ماشین آلات سیار ساختمانی و دستگاه‌های ویژه عملیات خطوط لوله، علاوه بر تامین نیاز‌های حمل و نقلی شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون و مارون در زمینه حمل و نقل سنگین، اتوبوسرانی و ماشین‌آلات سیار ساختمانی، مسئولیت امور حمل و نقل مدیریت‌های تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه ها، مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی، فنی، تولید، مهندسی و ساختمان، تدارکات و امور کالا، عملیات غیرصنعتی و سایر سازمان‌های عملیاتی و مهندسی مستقر در اهواز را در زمینه‌های مختلف به عهده دارد.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بر لزوم حفظ و نگهداشت این حجم از ماشین آلات تاکید و تصریح کرد: ۴ تعمیرگاه تخصصی و یک تعمیرگاه عمومی برای تعمیر و بازسازی دستگاه‌ها و ماشین آلات وجود دارد که تجهیزات مورد نیاز و همچنین تکنسین‌های مجرب در آن‌ها مستقر هستند و با ارتقای کیفیت تعمیرات و خدمات ارائه شده، با بررسی مستمر عیوب تکرار شونده و حل ریشه‌ای معایب، ارتقاء کیفیت تعمیرات نسبت به سال‌های قبل رشد فزاینده‌ای داشته است.

او در پایان با بیان اینکه علیرغم مشکلات موجود، این مدیریت با حمایت مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب طی ۲ سال گذشته، ۳۰ دستگاه از ناوگان ترابری شامل؛ انواع خودرو‌های سنگین و ماشین آلات سیار ساختمانی نوسازی و اخیرا نیز ۴ دستگاه مینی بوس جدید به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی شرکت افزوده شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.