سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام:

حمل و نقل هرگونه مواد خطرناک تابع قانون و مقررات وزارت راه و شهرسازی است

سرهنگ همتی زاده در خصوص حادثه انفجار کپسول حاوی گاز کولر در روستای زنجیره علیا شهرستان سرابله گفت: حمل و نقل هرگونه مواد خطرناک تابع قانون و مقررات وزارت راه و شهرسازی است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: پیرو حادثه انفجار کپسول حاوی گاز کلر به استحضار مردم شریف استان می‌رساند، حمل و نقل هرگونه مواد خطرناک تابع قانون و مقررات وزارت راه و شهرسازی و آیین نامه حمل و نقل مواد خطرناک بوده و بایستی با استفاده از وسایل نقلیه ویژه انجام گردد.

او افزود: در این خصوص هرگونه مسئولیتی متوجه دستگاه متولی حمل و نقل این مواد (گازکلر) بوده و با توجه به اینکه خودرو و بار آن در حاشیه منازل مسکونی به صورت پارک بوده لذا در این خصوص هیچگونه مسئولیتی متوجه پلیس راه نبوده و اتفاق مذکور یک حادثه و مشمول مصادیق تصادفات رانندگی نیست.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: از رانندگان مواد سوختی و حامل مواد خطرناک درخواست داریم نسبت به ایمنی خودرو و محموله آن توجه داشته و کار انتقال آن به مقصد را سریعتر انجام دهند و از پارک وسیله نقلیه خود در مناطق مسکونی خودداری کرده و با گماردن نگهبان، آن را در حاشیه شهر و روستا تا انتقال به مقصد نهایی پارک کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.