سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تربت جام:

آموزش در هر فضا و مکان و شرایطی امکان پذیر است

فرماندار تربت جام گفت: حال که شرایط تدریس فراهم نیست باید بر آموزش تمرکز کنیم آموزش در هر فضا و مکان و شرایطی امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در مراسم آغازین سال تحصیلی جدید در جمع دانش آموزان در هنرستان محمودیه تربت جام، گفت: امسال سال تحصیلی جدید متفاوت ‌تر از سال‌های دیگر آغاز شد حال که شرایط تدریس فراهم نیست باید بر آموزش تمرکز کنیم آموزش در هر فضا و مکان و شرایطی امکان پذیر است.

او با اشاره به اینکه در شرایط خاص دوران دفاع مقدس آموزش نظامی داشتیم، افزود: امسال بدون حضور در کلاس درس در فضای مجازی و شرایط خاص، سبک تحصیل، آموزش، یاددهی و یادگیری را تغییر و بر خودآموزی تمرکز خواهیم داشت.
 

بیشتربخوانید



فرماندار تربت جام ادامه داد: دانش آموزان باید از طریق سامانه‌ای که در اختیارشان است به دنبال آموزش باشند و چشم انداز و راهبرد ترسیم کنند، برنامه دراز مدت داشته باشیم معلوم نیست بیماری کرونا تا کی ادامه داشته باشد.

حمیدی بیان کرد: باید بصیرت و بینش به آینده داشته باشیم و در حوزه آموزش، تعلیم و تربیت بیشتر تلاش کنیم و به تحصیل و علم آموزی و تعلیم بیشتر از گذشته بپردازیم.

انتهای پیام//ز. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.