سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات استانی قرآن در مازندران

چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به مدت ۲ روز در نوبت‌های صبح و عصر برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ شهریورماه در بابل برگزار می‌شود، افزود: آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل میزبان این دوره از مسابقات است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه‌های ی بهداشتی چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف با تدابیر ویژه توصیه‌های پزشکی و با رعایت کامل فاصله گذاری‌ها برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری افزود: خواهران در روز سه شنبه ۱۸ شهریور و برادران در روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه در نوبت‌های صبح و عصر به رقابت می‌پردازند و در هر نوبت ۲۵ نفر در محل برگزاری مسابقات حضور دارند تا تجمع صورت نگیرد.

او با اشاره به استقرار دائمی نمایندگان مرکز بهداشت در محل برگزاری مسابقات، گفت: محل برگزاری مسابقات به صورت مرتب ضدعفونی شده و افراد باید به تنهایی و بدون همراه حضور پیدا کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: این دوره از مسابقات با توجه به ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حضور عموم مردم نخواهیم داشت و تنها مسابقه دهندگان به صورت محدود و در زمان‌های مشخص شده در محل برگزاری مسابقه حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.