سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور مطرح کرد؛

۶۰ درصد مدارس کشور خیرساز هستند/ ساخت ۱۳۰ هزار کلاس درس توسط خیران

مهرالله رخشانی مهر گفت: ۱۳۰ هزار کلاس درس در سطح کشور به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده که نشان از توجه ویژه مردم به آموزش و پرورش دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، مهرالله رخشانی مهر رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور  عصر روز گذشته در آیین افتتاح و کلنگ زنی چهار واحد آموزشی در شهرستان بناب با بیان اینکه ۶۰ درصد مدارس کشور خیرساز هستندگفت: خرسندیم که امروز امورات آموزش و پرورش به دست مردم سپرده شده و موجب توسعه در امر مدرسه سازی شده است.

او با اشاره به حمایت‌های دولت از پروژه‌های مشارکتی افزود: دولت بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های مشارکتی در کشور اختصاص داده است و شهرستان‌ها می‌توانند بدون محدودیت با جذب خیرین از این ظرفیت استفاده کنند.

او  بیان کرد:بیش از ۱۳۰ هزار کلاس درس در سطح کشور به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده که نشان از توجه ویژه مردم به آموزش و پرورش دارد.

رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور یادآورشد: شهرستان بناب یکی از شهرستان‌های پیشرو در امر احداث مدارس خیرساز در کشور است.

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور، مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی، فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مردم مدرسه ۶ کلاسه خیرساز اسماعیل ظفر در زمینی به مساحت ۹۹۱ مترمربع با زیربنای ۳۴۱ مترمربع در سه طبقه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که جهت تکمیل این مدرسه ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

بر اساس این گزارش، همچنین مدرسه ۶ کلاسه عمار روستای ینگی کند شهر خوشه مهر نیز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ادامه سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور به شهرستان بناب مدرسه ۱۲ کلاسه دهخدا بصورت مشارکتی خیرساز به همت خیر مدرسه ساز آقای منصوریان و همچنین مدرسه ۶ کلاسه روستای دیزج پروانه از محل اعتبارات سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور در بناب کلنگ زنی شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.