سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری شهرکرد با نگاه توسعه متوازن تدوین شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری شهرکرد با نگاه توسعه متوازن تدوین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در نشست شورای معاونین و مدیران شهرداری اظهار داشت: واحد حقوقی و املاک از ظرفیت نیرو‌های متخصص قضایی استفاده کند چرا که با توجه به افزایش قیمت املاک، طرح دعوی افزایش یافته است بنابراین باید واحد حقوقی و املاک در این زمینه قوی عمل کند.

او با بیان اینکه راه و شهرسازی موظف به همکاری با شهراری است افزود: در راستای رفع مشکلات شهرداری در راه و شهرسازی جلسه‌ای با مدیرکل راه و شهرسازی برگزار خواهد شد بنابراین باید شهرداری با مستندات کامل از حق و حقوقات خود دفاع کند.


بیشتر بخوانید


رئیسی با بیان اینکه باید تمامی معابر و املاک شهرداری سنددار شوند اضافه کرد: شیوه‌نامه گذشته برای اجرای عقب‌نشینی‌ها پاسخگو نیست بنابراین باید در راستای اجرای این امر یک وحدت رویه داشته باشیم.

او با بیان اینکه نباید در جایی که تملک صورت می‌پذیرد سلیقه‌ای عمل شود و در بحث عقب نشینی‌ها با همه یکسان باید برخورد شود ادامه داد: شهرداری به دنبال اخذ وجه نیست بلکه محیط را برای مردم مناسب‌سازی می‌کند.

رئیسی با اشاره به اهمیت توسعه متوازن در شهرکرد گفت: اجرای پروژه‌ها تنها در شمال و یا مرکز شهر سبب می‌شود تا در آینده شاهد معضل حاشیه‌نشینی در جنوب و ناحیه غرب باشیم بنابراین توسعه شهری در ناحیه غرب و جنوب باید با شمال و مرکز شهر متوازن شود.

او با بیان اینکه ناحیه غرب و جنوب شهر دارای مشکلات بیشتری هستند افزود: باید برنامه‌ریزی لازم برای تخصیص اعتبار در سال آینده جهت اجرای پروژه‌ها در این دو بخش شهر انجام شود چراکه علاوه‌بر رونق شهر سبب رضایتمندی شهروندان می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه اگر به ناحیه غرب توجه نشود معضل محله ۳۲ فراگیر می‌شود اضافه کرد: همانگونه که شهرکرد به پارک و رفاهیات نیاز دارد مردم ناحیه غرب نیز به این امکانات نیازمند هستند بنابراین باید امکانات کافی ارائه و سرانه‌ها نیز دریافت شود.

او با اشاره به فعال نمودن کمیته اقتصادی و استفاه از ظرفیت مشاوران اقتصادی در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری گفت: شیوه‌های گذشته در کمیته درآمدزایی امروز پاسخگو نیست و چندین سال است که طرح سرمایه‌گذاری در شهرکرد اجرا نشده است بنابراین کمیته اقتصادی و درآمدزایی باید فعال‌تر از گذشته و با استفاده از روش‌های نوین برای جذب سرمایه‌گذار و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری تلاش شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مصطفی
۱۶:۱۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
با سلام خسته نباشید میخواستم بگم بیشتربه درختکاری توجه شود چون باعث زیبایی شهرمیشه باتشکر