سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل مالکان خودرو‌های توقیفی در یزد حل می‌شود

دادستان نظامی‌استان یزد از پارکینگ خودرو‌های توقیفی پلیس راهور به طور سرزده بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  در پی وصول گزارش‌های مردمی و نارضایتی‌ها مبنی بر ورود خسارت‌های سنگین به چندین دستگاه خودرو سواری در جریان بازرسی‌های منجر به توقیف، انتقال به توقفگاه و یا در محل نگهداری آنها، دادستان نظامی یزد از توقفگاه خودرو‌های توقیفی پلیس راهور شهر یزد بازدید و از نزدیک در جریان نحوه نگهداری خودرو‌ها قرار گرفت.

محمدحسین حکیمی‌فرد، دادستان نظامی‌یزد در جریان این بازدید اظهار داشت: اموال توقیفی، امانت است و نگهداری مطلوب و پیشگیری از آسیب و فرسوده شدن آنها، وظیفه شرعی و قانونی است.

او افزود: باید هرچه سریعتر خودرو‌های توقیفی تعیین تکلیف و با رفع موانع قانونی به صاحبانشان مسترد شوند.

این مقام قضایی درباره خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی غیرمجاز نیز گفت: مراجع ذی صلاح باید در اسرع وقت مطابق قانون درباره این خودرو‌ها تعیین تکلیف کرده و در صورت وجود مصوبات قانونی این وسایل را به نفع دولت ضبط کنند، چرا که تعلل و تأخیر باعث ایجاد خسارت به اموال توقیفی می‌شود.

دادستان نظامی‌استان یزد با تاکید بر ضرورت دقت در بازرسی و توقیف خودرو‌های عبوری متخلف گفت: اعلام گزارش توقیف این قبیل خودرو‌ها در سریعترین زمان به مراجع قضایی از ورود خسارات احتمالی در حین کشف، جلوگیری می‌کند و باعث برخورد به موقع با عوامل مخل نظم و امنیت خواهد شد.

گفتنی است، در پی این بازدید، اکثر خودرو‌های توقیفی تعیین تکلیف و به صاحبانش تحویل داده شد و بخشی از مشکلات مردم در این زمینه مرتفع و در خصوص مابقی خودرو‌ها هم راهکار‌هایی ارائه شد.

این اقدام دادستان نظامی‌یزد بازخورد مطلوبی در بین مراجعان داشته است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.