سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل بانک صادرات مطرح کرد؛

یکی از ۳ بانک برتر کشور هستیم/ پرداخت تسهیلات ویژه برای ساخت مسکن طبقه متوسط

صیدی گفت:یکی از ماموریت‌های بانک صادرات اعطای تسهیلات ویژه برای مسکن طبقه متوسط و طراحی شعب مجازی سپهر جهت کاهش مراجعه به شعب بانکی است.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز شنبه ۱۵ شهریور مراسم  سالگرد تاسیس بانک صادرات و رونمایی از سامانه شمس، با حضور دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی و حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات برگزار شد.

حجت الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات در این مراسم  اظهار کرد: تجدید ساختار مالی با حمایت‌های سهامداران بانکی به خصوص حمایت‌های وزارت امور اقتصاد و دارایی به ثمر نشست. همچنین شاهد رد کردن یک پیچ تاریخی و گردنه مهم اقتصادی در کشور بودیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر از لحاظ نظامی به بازدارندگی رسیدیم و کسی نمی‌تواند در این خصوص با ما شوخی کند. همچنین با وجود شدید‌ترین تحریم‌های بی سابقه بین المللی و آثار شیوع ویروس کرونا با تدابیر و زحمات و اتکا به زیرساخت‌های بزرگ کشور توانستیم از این مراحل عبور کنیم.

صیدی بیان کرد: امروز با بهترین وضعیت در ۶۸ سال اخیر فعالیت بانک صادرات هستیم و به استقبال سال جدید کاری می رویم. اگرچه موانع بسیاری وجود دارد، اما در حال حاضر یکی از ۳ بانک برتر کشور هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به پر بازده و نقد شونده بودن سهام بانک صادرات سهام، گفت: همکاران من با اصلاح ترکیب منابع، بهینه سازی تسهیلات، کاهش مطالبات مشکول الوصول، مدیریت نقدینگی و افزایش محدودیت‌های ارزی توانستند سود عملیاتی خلق کنند که این پول در سال ۹۹ تداوم پیدا خواهد کرد.

وی گفت: حدود ۲۱۵۰ شعبه در کشور وجود دارد که در آنها به ۲۵ میلیون مشتری حقوقی و حقیقی خدمات می‌دهیم. یکی برجسته‌ترین خدمات بانک صادرات، تنوع محصولات اعتباری و مهم‌ترین آن اجرای طرح طراوت اعتباری ویژه تولید است که به موفقیت رسید.

مدیرعامل بانک صادرات گفت: یکی از ماموریت‌های بانک صادرات اعطای تسهیلات ویژه برای ساخت مسکن طبقه متوسط و طراحی شعب مجازی سپهر جهت کاهش مراجعه به شعب بانکی است. مجازی کردن شعب بانکی موجب اندیشیدن همکاران ما برای نوآوری است.

وی تصریح کرد: تکمیل، ساختار و افزایش سرمایه به زودی محقق می‌شود و هم اکنون منتظر مجوز‌های سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح جامع نظام بانکداری جمهوری اسلامی تهدیدی برای نظام کشور است، گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات این طرح عدم اجرای بخشی از آن است. همچنین بخشی از آن نظام بانکداری را با چالش مواجه می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ، وزارت اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.