سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بزرگترین رویداد قرآنی در کرمانشاه از امروز

بزرگترین رویداد قرآنی امروز با رعایت دستور‌های بهداشتی مقابله با کرونا در کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه بابیان اینکه در بزرگترین مسابقه‌ قرآنی ۴۰۸ شرکت کننده حضور دارند گفت : این رقابت‌ها به مدت ۴ روز در رشته‌های تفسیر، قرائت، دعاخوانی، ترتیل، وحفظ برای راهیابی به مسابقه‌های کشور‌ی برگزارمی شود.

او گفت : همزمان با برگزاری این رقابت ۱۷ محفل انس با قرآن کریم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های سراسری قرآن کریم امسال استان با بیش از هزار شرکت کننده در مرحله شهرستانی تیرماه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ویژه بیماری کرونا آغاز شد که ۴۰۸ نفر به مرحله نهایی استانی راه یافتند.

 صالحی ادامه داد: ۲۰۹ نفر در رشته معارف و تفسیر حضور داشتند که به صورت کتبی از آنان امتحان گرفته شد و افراد برتر برای شرکت در مسابقات کشوری مشخص شدند.

او افزود: از تعداد ۱۹۹ شرکت کننده مرحله نهایی استانی در بخش آوایی؛ ۱۱۷ نفر در بخش خواهران و ۸۲ نفر در بخش برادران در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و دعاخوانی شرکت دارند که به مدت چهار روز با هم به رقابت می‌پردازند.

صالحی با بیان اینکه آیین اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم استان روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، گفت: نفرات اول رشته‌های مختلف قرآنی به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.