سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف لاشه یک رأس گراز وحشی در قصرشیرین

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قصرشیرین گفت : لاشه یک رأس گراز وحشی از یک شکارچی متخلف در قصرشیرین کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پژمان فتاح‌پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست قصرشیرین گفت : در پی گزارش واصله از دوستداران محیط زیست مبنی بر حضور شکارچی غیرمجاز در زیستگاه‌های طبیعی شهرستان، ماموران یگان حفاظت محیط زیست موفق به دستگیری و کشف و ضبط لاشه یک رأس گراز وحشی از داخل اتومبیل وی شدند.

او گفت : با توجه به محرز بودن جرم ، پرونده متخلف مذکور پس از سیر مراحل قانونی جهت رسیدگی به مراجع قضایی تحویل گردید.

او ادامه داد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان به طور شبانه روزی درحال گشت زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت بوده و با متخلفان در حوزه شکار و صید غیر مجاز برابر قانون و مقررات، با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قصرشیرین افزود: طبق قوانین زیست محیطی متخلفین شکار و صید غیرمجازبه دستور مقامات قضایی محکوم به پرداخت جزای نقدی برابر قانون شده و در صورت تکرار جرم به مجازات حبس از سه ماه تا سه سال محکوم خواهد شد.

فتاح‌پور با قدردانی از همکاری نیروهای ارتش جمهوری اسلامی با نیروهای یگان حفاظت این اداره، از تمامی مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی،مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۵۴۰ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.