سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰۰ بسته حمایتی تحصیلی برای دانش آموزان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید طرح حمایتی ۱۰۰۰ بسته تحصیلی برای دانش آموزان بی بضاعت استان اصفهان تامین شد.

محمدحسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: سال تحصیلی جدید بهانه ایی شد تاامسال یک هزار بسته تحصیلی از سوی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان تامین و در اختیار دانش آموزان کم بضاعت قرار گیرد.

 او در آیین مهر تحصیلی که در امامزاده شاه میر حمزه برگزار شد افزود: همه ما وظیفه داریم در مسیر علم و دانش قدم برداریم چرا که همه ما روی نیمکت‌های آموزش و پرورش بزرگ شده ایم و باید جایگاه وارزش معلمان که پدران و مادران ثانویه ماهستند را بدانیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود بر گرامیداشت و تجلیل از مقام معلمان تاکید کردند گفت: این امر برما تکلیف شده است، حامی مجموعه آموزشی کشور باشیم و باید این امر در ابعاد مختلف انجام شود.

محمدحسین بلک افزود: با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های بابرکت سازمان اوقاف در کل کشور تامین بخشی از نیاز دانش اموزان است ادامه داد: هدف از این اجرای این طرح فراهم نمودن فضا و شرایط مناسب‌تر برای دانش آموزان می‌باشد که با انگیزه و آرامش بیشتر به امر علم آموزی بپردازند.

او  گفت: در این زمینه با همکاری آموزش و پرورش افراد نیازمند راشناسایی و در فاز اول یک هزار بسته تحصیلی را آماده کرده ایم. در این بسته‌های تحصیلی تمامی وسایل مورد نیاز یک دانش آموز  تهیه و قرار گرفته است. در بخش فرهنگی نیز تعلیم قرآن، آموزش نماز و ترویج مسائل اخلاقی را ارائه خواهیم داد. این اقدام فرصتی برای ترویج کمک به دیگران و نهادینه کردن آن بین دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه می‌باشند اداره اوقاف می‌تواند گام بیشتری و بهتری را درشرایط فعلی کشور که در آن قرار دارد بردارد.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.