سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگ مدرسه در خراسان رضوی به صدا درآمد/آغاز سال تحصیلی جدید

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ مقاطع مختلف آموزشی در خراسان رضوی با حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس و کلاس‌های درس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش و اعلام نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا برای سال تحصیلی جدید، گفت: اصول بهداشتی برای دانش‌آموزان در قالب ۱۲ بند این بخشنامه لازم‌ الاجرا، تشریح و طی آن موارد به صورت مشخص اعلام شده‌اند.
 
او افزود: بر این اساس مدت زمان هر کلاس درس ۳۵ دقیقه و زنگ تفریح دانش‌آموزان ۱۰ دقیقه است. همچنین از هرگونه تجمع و حضور دسته‌ جمعی دانش‌آموزان در محیط مدرسه جلوگیری می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، عمل دقیق و کامل به موازین بهداشتی و استفاده از ماسک صورت در محیط مدرسه و کلاس‌های درس الزامی است.
 

بیشتربخوانید


خدابنده بیان کرد: همچنین دانش‌آموزانی که مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای هستند می‌توانند با بهره‌گیری از آموزش مجازی، در مدرسه و کلاس حضور نیابند. 

او تصریح کرد: امروز افزون بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش ‌آموز در خراسان رضوی سال تحصیلی جدید را با تاکید بر اجرای جامع و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری همه‌گیر، آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به ضرورت تثبیت نرم‌ افزار شاد در عرصه آموزش، امسال ۲۰ درصد آموزش‌های تحصیلی و درسی از طریق همین نرم‌افزار به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

آغاز سال تحصیلی در مشهد
 
 
 
 
آغاز سال تحصیلی در تربت جام
 
 
آغاز سال تحصیلی در کاشمر
 
 
 
آغاز سال تحصیلی در نیشابور
 
 
 
انتهای پیام//ف.س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.