سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عاملان نشر اکاذیب در فضای مجازی در بروجن

فرمانده انتظامی بروجن، از شناسایی و دستگیری ۴ نفر از عاملان توهین، تهمت و نشر اکاذیب علیه یکی از مدیران دولتی شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ مسلم احمدی فرمانده انتظامی بروجن گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از مدیران دولتی شهرستان بروجن مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی نسبت به موکل وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات فنی و تخصصی مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، چهار متهم که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اهداف مجرمانه خود را عملی می‌کردند، شناسایی و به پلیس فتا شهرستان احضار شده که پس از مواجهه با ادله دیجیتال صراحتاً به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را مسائل شخصی با شاکی عنوان نمودند.


بیشتر بخوانید


احمدی با بیان اینکه براساس قانون مجازات اسلامی توهین به افراد حقیقی و حقوقی و انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و شبکه‌های جرم محسوب می‌شود اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

او با تأکید بر افزایش سواد رسانه‌ای، از مردم و مسئولان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک در فضای سایبر، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.