سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶۵ هزار دانش آموز خراسان جنوبی به استقبال سال تحصیلی جدید رفتند

امروز همزمان با بازگشایی مدارس، ۱۶۵ هزار دانش آموز خراسان جنوبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، سال تحصیلی جدید شان را آغاز کردند.

زمانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: امروز ۱۶۵ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۷۳۲ آموزشگاه استان، مشغول به تحصیل می‌شوند.

او با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس افزود: دغدغه آموزش و پرورش و مدیران مدارس، رعایت سخت گیرانه موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دانش آموزان است تا والدین دغدغه سلامت فرزندانشان را نداشته باشند.

زمانی با اشاره به کاهش ساعت حضور دانش آموزان در کلاس درس ادامه داد: زمان حضور دانش آموزان در کلاس‌ها ۳۰ دقیقه است و برای حفظ سلامت آن‌ها تلاش کرده ایم زمان زنگ تفریح را هم کاهش دهیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تاکید کرد: برای رفع دغدغه والدین، ایاب و ذهاب دانش آموزان هم با نظارت کامل مدارس انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


او مشارکت و همراهی والدین را در حفظ سلامت دانش آموزان ضروری دانست و بیان کرد: تمام تلاش ما و مدیران مدارس این است تا والدین کمترین نگرانی را در خصوص سلامت فرزندان شان داشته باشند، اما این موضوع به تنهایی از عهده مدارس بر نمی‌آید و از والدین می‌خواهیم امسال همراهی بیشتری با آموزش و پرورش داشته باشند.

زمانی تاکید کرد: همراهی و همکاری اولیای دانش آموزان، امسال به مراتب جدی‌تر از سال‌های قبل است تا همه با هم بتوانیم به اولویت سلامت دانش آموزان توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.