سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز:

پیش از نوازش نسیم مهر به استقبال دانش می‌رویم

معتوکی گفت: با همدلی و خلق لحظاتی ناب لبخند‌ها را همیشگی کنیم و پیش از نوازش نسیم مهر به استقبال دانش می‌رویم.

یاسین معتوکی مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برآنیم تا با همدلی و خلق لحظاتی ناب لبخند‌ها را همیشگی کنیم. حال که پیش از نوازش نسیم مهر به استقبال نسیم دانش می‌رویم با توکل به نام پروردگار و توسل به خون همیشه رنگین شهدای کربلا سال تحصیلی جدید را بارعایت کامل اصول بهداشتی آغاز می‌نماییم.

او بیان داشت: بی شک برای پیمودن راه حقیقت و دست یابی به قله‌های افتخار، نیازمندتلاش، کوشش و مجهز شدن به سلاح علم و تقوا هستیم ودراین راه فرزندان ما پیشگامان مکتب علم و تقوی هستند که برای سرافرازی آنان، معلمان که به تعبیر رهبر معظم انقلاب افسران سپاه پیشرفت کشور هستند، بیش از پیش همت کنند.

معتوکی تصریح کرد: امید است همه فرهنگیان و دانش آموزان در طول سال تحصیلی جدید و در این شرایط خاص در جهت تهذیب، خود سازی و علم اندوزی تلاش مضاعف نموده تا گنجینه‌ای کم نظیر از علم و معرفت برای پیشرفت کشور تلقی شوند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، برای دانش آموزان، همکاران و اولیای گرامی سلامتی، تندرستی و توفیق روزافزون را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.