سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید آمادگی کامل دارند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: با اجرای پروژه مهر و زیباسازی و فضاسازی، تمام مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید آمادگی کامل دارند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامران حسین زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر  گفت: محل خدمت تمام آموزگاران و دبیران مدارس این شهرستان برای سال تحصیلی جدید تعیین شده است.

او بیان کرد: در روز شنبه ۱۵ شهریور ماه ۹۹ و در اولین روز بازگشایی مدارس در مراسمی با حضور مسئولان محلی، خانواده‌های شاهد و ایثارگران با نواختن زنگ بازگشایی مدارس سال تحصیلی جدید شروع می‌شود.

شیفت کاری مدارس شهرستان روانسر مشخص شده است

مدیر آموزش پرورش روانسر ادامه داد: جدول شیفت کاری مدارس شهرستان روانسر برای سال تحصیلی جدید در ۲ گروه چرخشی و ثابت صبح مشخص شده است.

او گفت: در روز شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۹ تمام مدارس گروه شهید رجایی در نوبت صبح دایر است و مدارس گروه شهید باهنر در نوبت بعدازظهر فعالیت آموزشی و تربیتی خود را ارائه می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش روانسر اظهار کرد: ۴۲ آموزشگاه این شهرستان به صورت چرخشی نوبت صبح و بعدازظهر دایر می‌شود و ۱۱۰ مدرسه شهری و روستایی بصورت ثابت صبح است.

او افزود: ۲۶۵ آموزگار مدارس ابتدایی این شهرستان به تفکیک زن و مرد و بر اساس امتیاز محل خدمت خود برای سال تحصیلی جدید را انتخاب کرده اند.

کامران حسین زاده افزود: امسال  بیش از پنج هزار و ۱۳۰ دانش آموز دختر و پسر در ۱۱۲مدرسه ابتدایی مشغول تحصیل می‌شوند.

او با بیان اینکه دوران دبستان هم از لحاظ کمی و کیفی در موفقیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان تاثیر گذار است اضافه کرد: آموزش و پرورش یکی از رکن‌های اساسی توسعه است که ستون‌های اصلی آن در آموزش ابتدایی می‌باشد و آموزگار نقش اول را ایفا می‌کند.

نظارت جدی بر سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش روانسر در بخش پایانی سخنان خود گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید بر فعالیت سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزان نظارت جدی‌تر و بیشتری صورت می‌گیرد.

حسین زاده از برنامه کارگروه ماده ۱۸ با مشارکت آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و شهرداری برای ساماندهی سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: با همکاری پلیس راه و پلیس راهور از فعالیت سرویس‌های فاقد معاینه فنی و بیمه نامه شخص ثالث جلوگیری خواهد شد.

او بیان کرد: آئین نامه سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزان به مدارس شهرستان روانسر ابلاغ شده و مدیران می‌بایست بر اساس مفاد آئین نامه از وسایل نقلیه مطمئن و دارای مجوز استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش روانسر با بیان اینکه به کارگیری رانندگان مجرد در تمام مدارس اعم از دخترانه و پسرانه ممنوع است و اولویت خدمات حمل و نقل در مدارس دخترانه با بانوان است، اضافه کرد: حمل و نقل دانش آموزان به صورت مختلط در تمام دوره‌های تحصیلی ممنوع است و در موارد خاص با پیشنهاد کارگروه مدرسه و دریافت مجوز از حراست آموزش و پرورش بلامانع است.

حسین زاده اظهار کرد: رانندگان و پیمانکاران اجازه دریافت هیچ گونه وجهی از اولیا دانش آموزان ندارند و مدیران باید کرایه‌ها را به صورت ماهیانه دریافت و ترتیبی اتخاذ کنند که کرایه‌های ۹ ماه قرارداد تا پایان اسفند تسویه شود.

او بیان کرد: تمام وجوه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی ابتدا به حساب مدارس واریز و مدیران مدارس و انجمن اولیاء و مربیان با رانندگان و پیمانکاران قرار داد منعقد می‌کنند.

 

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.