سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطالبه گری از مسئولان برای پیشرفت مهم است

امام جمعه بخش یزدان آباد گفت: مطالبه گری از مسئولان جزئی از فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام حسن ایزدی یزدان آبادی امام جمعه بخش یزدان آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزدان آباد گفت: ما باید قدر نعمات خداوند را بدانیم و همواره شاکر پرودگار بزرگ باشیم.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی ضمن عرض تسلیت ایام عزای امام حسین (ع) گفت: برگزاری مراسم‌های عزاداری با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از بلوغ فکر و عقلانیت جامعه است.

اوضمن عرض تسلیت درگذشت خادم الحسین (ع) و خادم نماز جمعه بخش یزدان آباد ، گفت: یکی از نشانه‌های مومن اخلاق نیکو و مردم داری است که این از ویژگی‌های آن مرحوم بود.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی یکی از وظایف شرعی مسلمان نهی از منکر و امر به معروف است و مطالبه گری از مسئولان هم جزیی از این امر واجب است و همگان باید برای پیشرفت و آبادانی مملکت خود به این امر اهتمام ورزیم.

امام جمعه بخش یزدان آباد همچنین ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره نشان داده اند درک بالایی از سیاست دارند و قدردان خون شهدای خود هستند و کسانی که روزی ندای مخالفت از حرکت جبهه مقاومت سر می‌دادند هم اکنون متوجه اشتباه بزرگ خود شده اند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.