سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه رودبار:

از برجام چیزی برای ما باقی نمانده است

حجت الاسلام گروهی گفت: آمریکا و اروپا هیچ تفاوتی با هم ندارند، لذا نباید به آن‌ها اعتماد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام گروهی،امام جمعه شهرستان رودبار ،در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تشکر از مردم و مسئولان هیات‌های مذهبی برای برگزاری با شکوه عزاداری سرور و سالار شهیدان ، گفت: در هفدهم شهریور شاه خائن، بی رحمانه مردم ایران را به شهادت رساند، ولی مردم استوارتر از قبل بر علیه ظلم رژیم پهلوی قیام کرده و باعث نابودی آن شدند.

حجت الاسلام گروهی افزود: دشمنان باید بدانند که هرچه مردم ایران را تحت فشار قرار دهند به اهدافشان نخواهند رسید.

او با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا هیچ تفاوتی با هم ندارند، لذا نباید به آن‌ها اعتماد کرد، گفت:آن‌ها هم می خواهند برجام را نگه بدارند وهم تحریم‌های تسلیحاتی ایران را دنبال می کنند؛ لذا هیچ کس دلسوز ما نیست ومسئولان نباید فریب آن‌ها را بخورند زیرا از برجام چیزی برای ما باقی نمانده است.

حجت الاسلام گروهی گفت: مسئولان آموزش و پرورش و مردم باید دقت داشته باشند که آموزش بسیار مهم وضروری است لذا همه از پانزدهم شهریور با رعایت دستور العمل های بهداشتی به این مسئله اهمیت داده و دانش آموزان را به مدرسه بفرستند.

او تاکید کرد :مسئولانی که در راس امور هستند نسبت به انتصاب افراد دقت کنند تا تشنجی در شهرستان رخ ندهد.

امام جمعه رودبارگفت: علت ماندگاری حادثه کربلا اخلاص امام حسین (ع) و یارانشان بود، چراکه برای رضای خدا اتفاق افتاد،امروز تفکر برگرفته از عاشورا ماندگار و تفکر یزیدی نابود شده است.

او تصریح کرد: قدرت مطلق مخصوص خداست، هرکس که به خدا اعتماد کند پیروزی از آن اوست، به مانند اعتماد پیامبر (ص) به خدا، اعتماد امام خمینی(ره) به خدا، پیروزی حزب الله در برابر اسرائیل که همه به خاطر اعتماد به خدا است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.