سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۷۰ درصدی فروش آجیل در زنجان

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان زنجان گفت: در حال حاضر فروش آجیل در واحد‌های صنفی زیر مجموعه اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان تقریبا به صفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  انتصار رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان زنجان با اشاره به وضعیت بازار آجیل در آستانه شب یلدا گفت: در حال حاضر فروش آجیل در واحد‌های صنفی زیرمجموعه اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان زنجان تقریبا به صفر رسیده و این در حالی است که وضعیت فروش، رفته‌رفته کمتر می‌شود.

او افزود: به خاطر شرایطی که پیش آمده است، قدرت خرید مردم کاهش یافته و از آنجایی که آجیل و خشکبار جزو مایحتاج اصلی مردم محسوب نمی‌شود، این کالا از سبد مصرفی خانوار خارج شده و مردم به دنبال تامین کالا‌های اساسی برای خود هستند.

این مسئول با اشاره به کاهش فروش ۷۰ درصدی آجیل  طی امسال نسبت به سال ۹۷، ادامه داد: فروش یلدای امسال نیز نسبت به پارسال ۵۰ درصد کاهش داشته که کاهش قدرت خرید مردم و شیوع بیماری کرونا و کمتر شدن مهمانی‌ها دلیلی بر این کاهش خرید است.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبارفروشان زنجان گفت: قیمت آجیل نسبت به پارسال بین ۳۰ تا ۴۵ درصد افزایش داشته است، این در حالی است که آجیل خوب را می‌توان در بازه قیمتی ۲۴۸ تا ۲۵۰ هزار تومان خریداری کرد.
 
 
منبع:ایسنا
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.