سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۴ درصد تعاونی‌های بوشهر در زمینه خدمات فعالند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تعداد تعاونی‌های این استان را ۳ هزار و ۱۷۸ واحد عنوان کرد که ۳۴ درصدشان در زمینه خدمات فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمیدرضا پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در آیین پانزدهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان بوشهر تعداد تعاونی‌های استان را سه هزار و ۱۷۸ واحد برشمرد و گفت: هزارو ۱۰۰ تعاونی که ۳۴ درصد است در زمینه خدمات، ۹۰۰ تعاونی معادل ۲۸ درصد در حوزه کشاورزی و ۷۴ تعاونی استان بوشهر در بخش صنعت فعالیت می‌کنند.

او با بیان اینکه ۶۲۱ تعاونی در شهرستان بوشهر قرار دارد، افزود: پس از آن شهرستان‌های دشتی و دشتستان بیشترین تعاونی را دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه ۳۲۸ تعاونی استان بوشهر مربوط به بانوان است، بیان کرد: شش تعاونی مربوط به شرکت‌های دانش بنیان است و استان بوشهر دارای ۱۵ اتحادیه تعاونی فعال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز با تاکید بر تقویت فرهنگ توسعه تعاون در همه سطوح جامعه گفت: باید ظرفیت‌ها و قابلیت تعاونی‌ها به جامعه شناسانده شود.

سعید زرین‌فر با بیان اینکه تعاونی‌ها نگاه مردم محور دارند افزود: باید اقتصاد استان به سمت تعاونی‌ها سوق یابد.

او با اشاره به نقش مهم تعاونی‌ها در کارآفرینی و اشتغال بیان کرد: تعاونی‌ها، واحد‌های کوچک ویژه اقتصادی هستند که در تولید ملی، کارآفرینی و اشتغال مشارکت دارند.

در پانزدهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر ۱۰ تعاونی کارآفرین موفق استان بوشهر تجلیل شدند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.