سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفت سفید و گاز مایع با استفاده از بستر بانکی و الکترونیکی توزیع می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: نفت سفید و گاز مایع با استفاده از بستر بانکی و الکترونیکی توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر سالاری‌نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون نفت سفید و گاز مایع بین مصرف‌کنندگان استان با استفاده از بستر بانکی و الکترونیکی توزیع می‌شود.

او در خصوص چگونگی توزیع سوخت بخش گرمایشی نفت‌سوز خانوار‌های مستقر در روستا‌های بدون گاز طبیعی تاکید کرد: توزیع نفت سفید و گاز مایع در این استان فقط با استفاده و بهره‌گیری از بستر بانکی انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


سالاری نسب افزود: در این روش که جایگزین روش‌های سنتی قبلی مانند کالابرگ نفت سفید و حواله فیزیکی شده، خانوار‌های مصرف‌کننده نفت سفید، گاز مایع و سایر مصرف کنندگان جزء واجد شرایط دریافت سوخت مایع ثبت نام شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی الکترونیکی https://newtejaratasan.niopdc.ir با درج شماره کارت بانکی شتابی منطبق با کدملی خود در این سامانه، پس از تعیین سهمیه از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌توانند با همان کارت بانکی ثبت شده با استفاده از دستگاه کارت‌خوان بانکی فروشندگی‌های نفت سفید و گاز مایع از میزان سهمیه تعلق گرفته اطلاع یابند و نسبت به خرید سهمیه خود اقدام کنند.

او ادامه داد: با توجه به افزایش سرمای هوا در ماه‌های پیش‌رو و بارش نزولات آسمانی با آغاز فصل سرما در نیمه دوم سال در نقاط سخت گذر و مرتفع چهارمحال و بختیاری، باید فروشندگی‌های نفت‌سفید قبل از شروع فصل سرما نسبت به خرید نفت‌سفید مورد نیاز خانوار‌ها و ذخیره آن اقدام لازم را انجام دهند.

سالاری نسب گفت: در این‌صورت از هرگونه مشکلات احتمالی در بخش گرمایشی خانوار‌ها پیشگیری می‌شود.

او افزود: تأمین و ذخیره‌سازی نفت‌سفید و سوخت‌رسانی به نقاط مختلف استان با تدابیر مناسب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

سالاری نسب اضافه کرد: مشکلی در تامین نفت‌سفید مورد نیاز خانوار‌های ثبت‌نام شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی وجود ندارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
شیرعلی . گلستان
۲۱:۰۶ ۲۰ دی ۱۳۹۹
سلام . آیا برای کسانیکه به مقدار جزئی مثلا 20لیتر نفت سفید یا یک کپسول گازمایع نیاز داشته باشند تدبیری اندیشیده اید ؟
علی راشدی بیرگانی
۱۵:۵۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
من در روستای کیارس زندگی میکنم نفت و گاز هم ندارم