سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تربت‌حیدریه در وضعیت زرد کرونا قرار دارد

فرماندار تربت حیدریه گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، زرد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در جلسه ویدیوکنفرانس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس استان خراسان رضوی گفت: این شهرستان با توجه به وسعت جغرافیایی و جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی از ابتدا شیوع  ویروس کرونا عملکرد بسیار خوبی در مهار و مقابله با این بیماری داشته است.

او افزود: تربت حیدریه در هفته‌های گذشته در وضعیت قرمز قرار داشت که به تدریج با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و نظارت مسئولین مربوطه به وضعیت زرد ارتقا یافته است.

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان با خرید و فراهم سازی تجهیزاتی همچون دستگاه اکسیژن ساز و راه اندازی آزمایشگاه طبی تشخیص کرونا توانست زیرساخت‌های لازم را تامین کند.

رستمی بیان کرد: با توجه به جمعیت تحت پوشش این دانشگاه و وسعت منطقه، تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی معطوف به نگاه ویژه مسئولین وزارت بهداشت و درمان است.

او تصریح کرد: در حال حاضر با آمار ۳۷ نفر "بستری" بیمار مبتلا به کرونا در وضعیت زرد قرار داریم و اورژانس قدیم بیمارستان نهم دی خاص بستری بیماران مبتلا به این ویروس در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.