سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبارات محرومیت‌زدایی شهرستان درمیان سه برابر شد

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: طبق تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین بنیاد مستضعفان و دولت، ۱۷ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی شهرستان درمیان در نظر گرفته شده بود که این اعتبار اکنون به بیش از ۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، منصوری مدیرعامل بنیاد علوی گفت: این منابع و اقدامات هدیه رهبری به شهرستان درمیان است و دستگاه‌های ذیل بیت رهبری، امنایی هستند که اموال را تبدیل به خدمت می‌کنند.

او افزود: تصمیم اولیه برای شهرستان درمیان ۱۷ میلیارد تومان بود و امروز به بیش از ۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

منصوری با اشاره به این که یک میلیارد تومان به روستای تخته جان درمیان برای اجرای طرح هادی اختصاص یافت، اظهار کرد: یک تانکر آب نیز برای این شهرستان تخصیص یافت که به بیش از یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل بنیاد علوی بیان کرد: به ۱۰۰ واحد مسکونی کمیته امداد درمیان که برای اتمام نیازمند ۱۰ میلیون تومان اعتبار است کمک می‌ شود تا به بهره‌برداری برسند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد:  ۱۰۰ سری جهیزیه در شهرستان درمیان اعطا خواهد شد و از ابتدای حضور نیز ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شرایط کرونا برای بسته‌های معیشتی و کارت هدیه هزینه شده است.

منصوری تصریح کرد: در حوزه اشتغال در مرحله اول تصمیم گرفته شد ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شود، که طبق تصمیم جدید این میزان تا ۳۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل بنیاد علوی عنوان کرد: ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز برای پرورش شتر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.