سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اولین دانشکده تربیت مربی نهج البلاغه در استان اردبیل

مدیر دانشکده تربیت مربی نهج البلاغه استان اردبیل از افتتاح اولین دانشکده تربیت مربی نهج البلاغه در استان اردبیل خبر داد.

رحیم انور، مدیر دانشکده تربیت مربی نهج البلاغه استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: اولین دانشکده تربیت مربی نهج البلاغه استان اردبیل به همت بنیادبین المللی نهج البلاغه و با حضور نماینده ولی بقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسئولان استانی و خیران در اردبیل افتتاح شد.

او افزود: علاقمندان به تحصیل در رشته نهج البلاغه برای ورود به دانشگاه جامع علمی کاربردی با مدرک لیسانس و در رشته‌های مختلف می‌توانند ثبت نام کنند و این دانشگاه در طول ۲ ترم ۱۳ درس تخصصی نهج البلاغه را سپری کرده و مانند دانشگاه‌های دیگر مدرک معتبر علمی کاربردی اعطا خواهد شد.

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در مراسم افتتاحیه دانشگاه جامع علمی کاربردی تربیت مربی نهج البلاغه استان از تلاش و عمل خیرخواهانه خیرین استان در جهت راه اندازی دانشگاه نهج البلاغه تقدیر کرد و افزود: سیره و سخنان گهربار حضرت امام علی (ع) باید در تمامی بخش‌های جمله الگو و سرمش قرار گیرد که این عمل ادای دین به ساحت مقدس امام علی (ع) و اهل بیت است.

بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار اردبیل نیز در بازدید از امکانات این مجموعه از تدوین دوره‌های ویژه نهج البلاغه برای کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و افزود: توافق شده این دوره‌ها تدوین و برای استانداری اردبیل ارسال شود تا در شورای اداری استان و شورای آموزش استانداری اردبیل مطرح شده و در صورت تصویب برای کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان این دوره‌ها جزو دوره‌های لازم و ضروری تلقی شود تا مدیران و کارکنان از این دوره‌ها استفاده کنند.

در ادامه خیر نیک اندیش، ولی مسیحا نیز با اهدای یک واحد آپارتمان زمینه آغاز و استقرار کلاس‌های دانشگاه نهج البلاغه استان اردبیل را فراهم کرده است.

انتهای پیام/ح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.