سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکپارچه سازی پلاک‌ های اراضی ملی در لارستان

جلسه کارگروه مشترک رفع تداخلات اراضی با حضور روسا، کارشناسان ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک و امور مالیاتی شهرستان لارستان در سالن مدیریت جهاد کشاورزی لارستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان، با اشاره به یکپارچه سازی پلاک‌های اراضی ملی لارستان در سامانه شمیم، بیان کرد: با این اقدام و صدور اسناد تک برگ اراضی ملی در  لارستان علاوه بر تثبیت دقیق‌ و صحیح‌ موقعیت املاک  از بسیاری تداخلات و تعارضات موجود جلوگیری شده و این امر نقش مهمی در حفاظت و صیانت از اراضی ملی دارد.

او، با اشاره به حل و فصل مشکلات برخی پلاک‌ها و تثبیت مالکیت دولت در راستای کاداستر و تجمیع پلاک‌ها  برای اجرای مقررات ماده ۲ و رفع تداخلات موجود تصریح کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم در روند سریع شمیم کردن  پلاک‌های ملی و صدور اسناد تک برگ انجام شده است.

رضایی، با تشریح موضوعات دستورالعمل آیین نامه اجرایی ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید ادامه داد: این اداره در چهارچوب ضوابط، مقررات و شرح وظایف قانونی، آمادگی خود را برای همکاری و انجام اقدامات لازم در این خصوص اعلام می‌ کند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان، بر لزوم دقت و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تاکید کرد و افزود: اجرای قانون رفع تداخلات اراضی منابع طبیعی و اشخاص از اهمیت زیادی برخوردار است و باید جلسات کارگروه فعال‌تر شود.

رضایی با اشاره به اولویت‌های سازمانی در این شهرستان بر احیاء عرصه‌های منابع طبیعی و برخورد قاطع با سودجویان و متصرفان اراضی ملی اضافه کرد: در راستای احقاق حقوق بیت المال و مردم  در این زمینه تمام تلاش خود را بکار می گیریم.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.