سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی برای اجرای ۳۲ طرح پژوهشی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه، از تصویب ۳۲ طرح پژوهشی و اجرایی شدن آن‌ها خبر داد و گفت: امسال برای این پروژه‌ها مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حبیب‌الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه گفت: از اریبهشت ماه امسال نیازسنجی سازمان‌ها و ادارات را شروع کردیم که در مجموع ۱۲۰ عنوان پژوهشی از دستگاه‌های اجرایی استان دریافت شد.

او اظهار داشت: بعد از دریافت ۱۲۰ عنوان پروژه، کارگروه تخصصی برای استخراج مهمترین عناوین متناسب با نیاز‌های استان تشکیل که در نهایت ۳۲ پروژه برای اجرایی شدن نهایی شد.

وفایی، با بیان اینکه اولویت اول استان کرمانشاه حل معضل بیکاری است اظهار داشت: همه پروژه‌های اعلام شده ارزشمند هستند، اما اولویت اصلی کارگروه برای انتخاب پروژه‌ها بهبود فضای کسب و کار استان و در حوزه کشاورزی هم به عنوان مثال به دنبال افزایش تولیدات این بخش مهم بودیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه با اشاره به اینکه این سازمان در عملیات اجرایی هیچ پروژه‌ای کوچکترین نقش را ندارد، اظهار داشت: برای بالا بردن کیفیت پروژه‌ها هم یک ناظر اجرایی و یک ناظر علمی در کنار این طرح‌ها قرار می‌گیرد تا در نهایت پروژه‌ها منجر به خروجی و راهکار‌های عملیاتی برای دستگاه‌های اجرایی شود.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.