سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ثبت نام وام کرونا رو به اتمام است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد گفت: آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا در این شهرستان، برای بیمه شده‌ها تا ۱۵ شهریور و برای افراد فاقد بیمه تا پایان این ماه است.

بارزان دانشمند رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت وام کرونا تا پایان شهریور ماه است، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت:متقاضیان می‌توانند در به سامانه کارا مراجعه و روند ثبت نام برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا را دنبال کنند.

دانشمند افزود: یکی از موانع پیش رو برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا، شرط «نداشتن چک برگشتی» بود که کارگروه این شرط را از مقررات پرداخت تسهیلات بانکی مستثنی کرد تا روند پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان و صاحبان کسب و کار‌ها تسهیل شود.

او ادامه داد: به کارگاه‌هایی که مستقیم از کرونا لطمه دیده و به اجبار تعطیل شده‌اند، مبلغ ۱۶ میلیون تومان وام به ازای هر نیروی انسانی اختصاص می‌یابد و در واحد‌های کسب‌وکاری که فعال بوده، تعطیل نشده و غیر مستقیم از کرونا آسیب دیده‌اند، مبلغ ۱۲ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود. نرخ سود تسهیلات نیز ۱۲ درصد بوده و بازپرداخت آن از مهرماه است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد تصریح کرد: وثیقه لازم برای وام۱۶ میلیون تومانی بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا تنها سفته یا چک است و برای مبالغ بیشتر علاوه بر آن باید ضامن نیز ارائه شود.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.