سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای بیمارستان اکباتان همدان

۱۵۰میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان اکباتان همدان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان ۲۷۲ تخت‌خوابی اکباتان همدان اختصاص یافت.

محمدباقر نوبخت امروز در بازدید از بیمارستان اکباتان گفت: با توجه به اینکه بیمارستان اکباتان همدان، بیمارستان جایگزین است و نیاز‌های این استان و غرب کشور را برطرف می‌کند، باید هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

او اظهار داشت: بر اساس توافق صورت گرفته با پیمانکار، بخش کلینیک و بخش بستری آن تا پایان سال ۱۳۹۹ و کل بیمارستان تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت ادامه داد: طبق توافق دولت اعتبار مورد نیاز را باید تامین کند که میزان آن نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان است و با توجه به تعریف‌های صورت گرفته این میزان ممکن است به ۲۰ میلیارد تومان بیشتر و یا ۲۰ میلیارد تومان کمتر، افزایش یا کاهش یابد.

او اظهار داشت: این بیمارستان برای استان همدان بسیار اهمیت دارد و مهم است که در این دولت به بهره‌برداری برسد و مردم از آن بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: با عنایت به همت دولت برای تکمیل همه طرح‌های ناتمام و به ویژه تاکید رهبر معظم انقلاب، عملیات ساخت بیشتر طرح‌ها تا پایان دولت به پایان می‌رسد.

او ادامه داد: بر این اساس مرکز جامع سرطان همدان واقع در بیمارستان بعثت، در آبان ماه و نهایت تا انتهای فصل پاییز امسال و بیمارستان اکباتان نیز نهایت تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسند.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.