سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل ورزش وجوانان اردبیل:

سایت تیر اندازی مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل تکمیل می‌شود

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از تکمیل و راه اندازی سایت تیر اندازی نیمه کاره مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: رشته تیراندازی از رشته‌های اولویت دار اداره کل است و هیات‌های ورزشی که با برنامه مدون و هدف بدست آوردن سکو‌های قهرمانی در میادین کشوری، آسیایی، جهانی و بین المللی باشد مورد حمایت خواهند بود.

او افزود: سایت تیر اندازی ۳ منظوره و اهداف پروازی نیمه کاره که در مجموعه ورزشی علی دایی ایجاد شده را تکمیل و در اختیار هیات تیر اندازی قرار می‌دهیم.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با تاکید براینکه رشته تیر اندازی در سال‌های اخیر با توجه به رشدی که داشته است و از پتانسیل خوبی هم برخوردار است تصریح کرد: برای ورزش قهرمانی باید برنامه مدون به ویژه زیر ساخت‌های لازم را داشته باشیم تا بتوانیم به دنبال کسب سکو‌های تیم ملی و همچنین قهرمانی در میادن مختلف ورزشی باشیم.

انوشیروانی تصریح کرد: ورزش استان اردبیل نیاز به زیر ساخت‌های تخصصی و سخت افزاری در همه‌ی رشته‌های ورزشی دارد که در صدد هستیم تا به مرور زمان نواقصات موجود را برطرف کنیم و بعد از آن بتوانیم انتظار قهرمانی داشته باشیم.

او اضافه کرد: هیات‌ها و رشته‌های ورزشی که برای قهرمانی برنامه مدون و هدف گذار داشته باشند حمایت خواهند شد و از اعزام‌ها و میزبانی‌هایی که ثمری برای ورزش استان نداشته باشد جلو گیری خواهیم کرد و بیشتر تمرکز خود را به روی رشته‌های ورزشی و ورزشکاران مستعد قرار خواهیم داد.

رئیس هیات تیراندازی استان اردبیل نیز گفت: کسب مقام سومی در لیگ را مدیون عوامل اجرایی هیات هستیم و این هیات و ورزشکاران نشان دادند که با تلاش و پشتکار می‌توانند در میادین مختلف بدرخشند.

محمدی دوست افزود: دستگاه‌های تیر اندازی استان اردبیل نیاز به تعمیر و تجهیز دارد و نیاز است که به مانیتور مجهز شوند تا دقت ورزشکاران در تیر اندازی بالا برود که با این کار مصرف سیبل هم کاهش خواهد یافت.

او بیان کرد: با راه اندازی سالن چند منظوره علی دایی و همچنین سایت اهداف پروازی استان اردبیل می‌تواند میزبان مسابقات منطقه‌ای، کشوری و حتی مسابقات دیگر باشد و این ظرفیت می‌تواند برای ورزشکاران استان انگیزه دوچندان شود.

رئیس هیات تیر اندازی استان اردبیل ادامه داد:برای همگانی کردن این رشته ورزشی نیاز است که یک سایت تیر اندازی با کیفت و فضای مناسب ایجاد شود تا با فراخوان عمومی از خانواده‌ها در راستای استعداد یابی بتوانیم گام بلندی برای این رشته ورزشی برداریم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.