سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل شورای آموزشی و پژوهشی مدیریت امور پردیس‌های خوزستان

شورای آموزشی و پژوهشی مدیریت امور پردیس‌های خوزستان با حضور جمعی از مسئولان تشکیل جلسه داد.

جرفی سرپرست مدیریت امور پردیس‌های خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اهمیت نظارت دقیق بر فرآیند آموزش مجازی و آسیب شناسی و نواقص ضریب ال ام اس استان در بازه زمانی اعلام شده موارد مهمی ارائه شده است و از همگان تقاضا داریم که نظرات ارزشمند و کارگشای خود را ارائه دهند.

 او بیان داشت: تمامی اعضای حاضر نظرات خود را مطابق با دستورات جلسه بیان نمودند و مواردی  همچون تأکید بر استفاده تمامی اساتید از سامانه ال ام اس دانشگاه با وجود برخی نواقص و زیرساخت‌ها هم به دو صورت آنلاین و آفلاین (هم زمان و غیر هم زمان و نامه نگاری با مرکز هوشمندسازی سازمان مرکزی پیرامون افزایش ضریب ال ام اس خوزستان در بازه زمانی با توجه به تعداد دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جرفی افزود: پیگیری تهیه پلتفرم مجازی پشتیبان در استان جهت رفع نواقص احتمالی سامانه ال ام اس، پیگیری برگزاری جشنواره‌های مختلف پژوهشی روایت پژوهی، درس پژوهی و با مشارکت تمامی پردیس‌ها و مراکز، برگزاری وسمینار‌های آموزشی، کارورزی، کارنما و ... در بستر اسکای روم و یا ادوبی کانکت در سامانه فراگیر آموزش دانشگاه فرهنگیان و  برگزاری همایش مدیران میزبان دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در تمامی پردیس‌ها و مراکز بررسی شد.

مدیریت امور پردیس‌های خوزستان تصریح کرد: برگزاری وبینار‌های آموزشی شیوه کار با سامانه یاد گیری الکترونیکی ال ام اس دانشگاه و  نظارت دقیق بر ثبت حضور و غیاب دانشجویان، ارائه طرح درس از سوی استاد، رعایت دقیق بازه زمانی تشکیل کلاس‌های غیر حضوری مورد تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.