سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قصه‌ی تکراری واژگونی پراید در محور مروست به مهریز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم از واژگونی خودرو پراید در محور مروست به مهریز و مصدوم شدن سه نفر از سرنشینان این خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید در کیلومتر ۷۰ محور مروست به مهریز واژگون که سه نفر مصدوم شدند.

نوید افزود: با توجه به تماس مرکز اورژانس خاتم، امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای مسجد ابوالفضل (ع) مروست پس از اطلاع در صحنه حادثه حاضر و به همراه دیگر نیرو‌های امدادی مشغول امدادرسانی شدند.

او بیان کرد: امدادگران با همکاری تکنسین‌های اورژانس پس از ارزیایی و تثبیت صحنه نسبت به انجام اقدام‌های اولیه و پزشکی مصدومان نمودند.

نوید در ادامه گفت: پس از تثبیت مصدومان جهت انجام اقدام‌های پزشکی و درمانی یکی از مصدومان با آمبولانس هلال احمر و دو نفر دیگر با آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم در پایان ضمن تشکر از امدادگران و تکنسین‌های اورژانس، گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ پل ارتباطی با سازمان امداد و نجات به منظور اعلام حوادث جاده‌ای و... است.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.