سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست هماهنگی اجرایی شدن حضور مشاورین حقوقی

نشست هماهنگی اجرایی شدن حضور مشاورین حقوقی در دفاتر مشاورین املاک کرمانشاه با حضور مدیران معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با اعلام اینکه رسالت حقوق دانان بسیجی کمک به دستگاه قضایی و رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم در سه عرصه جهاد حقوقی، عدالت گستری و مبارزه با فساد است گفت : بخش عمده‌ای از پرونده‌های حقوقی محاکم قضایی مربوط به اختلافات ناشی از تنظیم قرارداد‌های غیر شفاف است.

او گفت : به منظور کمک به تنظیم قرارداد‌ها و مبایعه نامه‌های شفاف حقوق دانان بسیجی آمادگی خود را برای همکاری با دادگستری و اتحادیه املاک اعلام کردند و در اجرای برنامه‌های پیشگیری ریاست کل دادگستری استان از امروز حقوق دانان بسیجی آموزش دیده آماده حضور در کنار مشاورین املاک هستند که امیدواریم معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و اتحادیه املاک طوری برنامه ریزی نمایند که از وجود حقوق دانان بسیجی در کلیه معاملات سطح شهر کرمانشاه استفاده گردد.

بهرامی پور افزود: امیدوار هستیم این طرح در جهت خدمت به مردم عزیزمان و کاهش حجم ورود پرونده‌های دادگستری موثر واقع شود و همگی بتوانیم خادم مردم خوبمان باشیم.

او افزود: آنچه که در توان بسیج حقوق دانان بوده اعم از شناسایی و آموزش حقوق دانان واجد شرایط و معرفی آنان به دادگستری تا به امروز که آغاز اجرایی طرح می‌باشد به نحو مطلوب انجام پذیرفته و بحث بکارگیری افراد و نظارت بر اجرای طرح بر عهده عزیزانمان در معاونت پیشگیری و اتحادیه املاک است که امیدواریم با تلاش این عزیزان متوقف نشود و با جدیت دنبال شود و سازمان بسیج حقوق دانان در این حوزه و هر حوزه‌ای که در جهت خدمت به مردم نیاز به ورود حقوق دانان بسیجی باشد همکاری خواهیم کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.