سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیپور: کجا بهتر از پرسپولیس برای ماندن

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره تمدید قرارداد خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مذاکراتی صورت گرفت و باید در روز‌های آتی بیشتر درباره آن صحبت کنیم.

او افزود: اگر خدا بخواهد و شرایط خوب باشد کجا بهتر از پرسپولیس. من پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم که خودم به باشگاه آمدم. می‌دانم پیراهن پرسپولیس را هر بازیکنی نمی‌تواند بپوشد، اینجا خانه خودم است. امروز آمدم که صحبت کنم تا پیراهن پرسپولیس را بپوشم، اما باید مذاکره کنیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص مبلغ پیشنهادی سرخ‌ها بیان کرد: اینکه این مسائل از کجا مطرح شده را نمی‌دانم. طبیعی است که بازیکن نقطه نظرات خودش را بگوید و حق طبیعی‌اش است. همانطور که مسئولان باشگاه رقم مد نظر خودشان را می‌گویند بازیکن هم نظر خود را منتقل می‌کند تا طرفین به توافق برسند.

او ادامه داد: باز هم می‌گویم، من پرسپولیس را دوست دارم که به باشگاه آمدم. در صفحات مجازی دیدم که همه سوال می‌کنند تکلیف علیپور چه می‌شود، من هم به احترام آن‌ها به باشگاه آمدم. با اینکه قراردادم تمام شده آمدم و این یعنی تمایل دارم که در پرسپولیس بمانم.

علیپور در خصوص پنالتی که در بازی با استقلال گل نکرد، گفت: آن بازی تمام شده و ما الان در یک رقابت جدید برای آسیا هستیم. ما ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم و حتی جلو هم افتادیم، اما سرنوشت بازی به آن شکل رقم خورد و مسابقه به پنالتی کشیده شد. به نظرم پنالتی، شانس است. از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌شود. امیدوارم در آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دمت گرم داداش