سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

کشور‌های همسایه، ایران را به عنوان یک تکیه گاه انتخاب کرده‌اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در جغرافیای اطراف کشورمان نمی‌توان به هیچ کشوری به عنوان یک تکیه گاه نگاه کرد؛ بلکه کشور‌های همسایه ایران را به عنوان یک تکیه گاه برای خود انتخاب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه افتتاح پایگاه شهید ناظری تیپ ۲۷۷ متحرک هجومی ارتش در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان گفت: دشمنان در این برهه حساس کنونی برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر اهرمی استفاده می‌کنند و دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیست در منطقه حضور پیدا کرده و تلاش دارد ایران را ناامن به دنیا معرفی کنند.

او با بیان اینکه بصیرت، خردمندی و آینده نگری مقام معظم رهبری چهره واقعی دشمنان را برملا کرده؛ افزود: ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی که نشان داده اند همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و نیرو‌های مسلح کشورمان که با بازدارندگی یاس و ناامیدی را در چهره دشمنان حک کرده؛ ایران اسلامی را از سایر کشور‌ها جدا کرده است.

بیشتر بخوانید

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمنان کشور ما از اقتدار و توان نیرو‌های مسلح ایران ترس و وحشت دارند و این صلابت نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی کرده است.

علاوه بر افتتاح پایگاه مرزی شهید ناظری تیپ ۲۷۷ متحرک هجومی ارتش در مرز دوغارون، تجلیل از کارکنان گروه مهندسی رزمی ۴۴۴ ارتش، اهدای درجه و بازدید از اماکن نظامی از جمله برنامه‌های سفر فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مرز‌های شرقی کشور بود.

انتهای پیام// ا. چ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.