سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان اهالی فرهنگ و هنر و مردم کرمان برای یلدای فرهنگی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان از تمامی هنرمندان استان دعوت کرد در شب یلدا با اجرا‌های زنده و معرفی و خوانش آثار خود در فضای مجازی، یلدایی فرهنگی و هنری فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان  گفت:  دغدغه جامعه پزشکی کشور، گسترش آلودگی ناشی از ویروس کرونا از طریق شب نشینی‌های شب یلدا است؛ بنابراین پرهیز از برپایی دورهمی‌های خانوادگی، نماد قدردانی ما از پرستاران و تمامی جامعه پزشکی استان و کشور است.

او  تصریح کرد: از نویسندگان، شاعران، اهالی سینما، تئاتر، موسیقی و خوشنویسان استان می‌خواهم ساعتی از شب یلدا را به حضور در فضای مجازی اختصاص دهند.

علیزاده افزود: داستان خوانی؛ خواندن شعر، نمایشنامه و فیلمنامه و نمایش اجرای زنده خوشنویسی می‌تواند علاقه‌مندان اهالی فرهنگ و هنر کرمان را به خود جلب و جذب کند.

او نیز از مخاطبان و علاقه‌مندان به حوزه‌های هنری و فرهنگی خواست تا از این فضای تاکنون تجربه نشده هنرنمایی هنرمندان کرمانی  استفاده کنند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: این شب، فرصت مناسبی است تا از تنوع و تعدد هنرمندان کرمانی استفاده برد و هم ارتباط موثرتری با جامعه فرهنگی و هنری استان برقرار کرد.

او گفت: امیدواریم بتوانیم امسال، شب یلدایی به یاد ماندنی از همبستگی و اتحاد مردم استان کرمان در مقابله با ویروس کرونا به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.