سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز، آمار کرونا در کرمان نزولی بود

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، کرونا ۲۴ نفر را در بیمارستان های استان کرمان بستری کرد و جان ۲ نفر را گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان تا ساعت ۱۵ امروز گفت: هم اکنون ۱۸۲ مورد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند که از این تعداد، ۱۳۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۶ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند. 

او تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کووید ۱۹ در استان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون را ۵ هزار و ۸۷۴ مورد اعلام کرد. 

شفیعی بیان کرد: موارد جدید بستری طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌ های استان کرمان، ۲۳ نفر است که از این تعداد، ۱۶ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند. 

او تعداد فوتی‌های قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته را ۲ نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام و تصریح کرد: مجموع جان باختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون به ۷۲۲ نفر رسیده است. 

انتهای پیام/ م 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.