سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سرخس در بازدید از پالایشگاه خانگیران تاکید کرد؛

جایگاه ممتاز پالایشگاه خانگیران در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

امام جمعه سرخس و فرمانده سپاه شهرستان از واحد‌های عملیاتی پالایشگاه خانگیران و مجتمع ذخیره سازی گاز طبیعی شوریجه بازدید و با فعالیت‌های مختلف این مجتمع گازی آشنا شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمد بختیاری امام جمعه سرخس در این بازدید گفت: خلق نوآوری‌های صورت گرفته با تکیه بر توان متخصصان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در امر خودکفایی و تامین قطعات مورد نیاز پالایشگاه، باعث پیشرفت، توسعه و بالندگی صنعت عظیم گاز در این نقطه مرزی شده است.

او افزود: مردانی از جنس تلاش و سخت کوشی با روحیه جهادی به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و برای تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی در صف خلاقیت، نوآوری و تولید کشور ایستاده و کمر همت بسته اند تا با کاهش فشار تحریم‌های ظالمانه دشمنان، اقتصاد کشور را تعالی بخشند.

بیشتر بخوانید

امام جمعه سرخس با اشاره به اهمیت پالایشگاه خانگیران در نقطه صفر مرزی و پایداری تولید گاز استان‌های شمال و شمال شرق کشور ادامه داد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد به عنوان تنها مجتمع گازی منطقه شمال و شمال شرق کشور نقش حیاتی در امر تولید گاز طبیعی دارد و بیانگر عزت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام//م. ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.