سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا، رژه ۳۱ شهریور خوزستان را لغو کرد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب گفت: رژه ۳۱ شهریور ماه امسال در خوزستان به دلیل وجود بیماری کرونا ویروس لغو شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب گفت: مراسم رژه ۳۱ شهریور امسال با توجه به شرایط خاص کشور و خوزستان و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بنا بر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح، به صورت پیاده نظام و خودرویی برگزار نمی شود.

او افزود: برنامه‌هایی از قبیل دیدار با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و رزمندگان و خانواده شهدا، حضور در بیمارستان‌ها، تقدیر از مدافعان سلامت و گرامیداشت شهدای سلامت پیش بینی شده است همچنین برگزاری مسابقات نقاشی، کتاب خوانی با موضوع دفاع مقدس و پخش پوستر را از دیگر برنامه‌های ارتش عنوان کرد.

بیدادی بیان داشت: امسال با همکاری سایر نیرو‌های مسلح رژه خدمت جایگزین رژه ۳۱ شهریورماه می‌شود که در این زمینه نشست‌های مشترکی برگزار شده و به زودی جزییات آن اعلام خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب انتقال تاریخ دفاع مقدس به نسل جدید را از رسالت‌های اصلی نیرو‌های مسلح برشمرد و ادامه داد: در این هفته سعی شده برنامه‌هایی در دستور کار قرار گیرد که در زمینه انتقال ارزش ها، دستاورد‌ها و تجربه‌های دفاع مقدس به نسل جوان، موثر باشند.

او در پایان گفت: ارتش در جنوب غرب برای ضدعفونی معابر و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی آمادگی خود را به ستاد مرکزی مقابله با کرونا اعلام کرده است.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.