سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات دولت برای الحاق مناطق حاشیه نشین قصرشیرین

دولت اقدام‌های بسیار خوبی برای الحاق مناطق حاشیه نشین قصرشیرین به شهر انجام داده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : بعد از زلزله آبان ماه سال ۹۶ و حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده و تاکید ایشان بر استفاده از فرصت‌های این حادثه تلاش کردیم مناطق حاشینه نشین قصرشیرین شامل قصرجدید، پالی آباد و امیدوار را به شهر ملحق کنیم.

او گفت : با حمایت‌های استاندار و تلاش‌های صورت گرفته و پیگیری‌های فرمانداری و مجموعه راه و شهرسازی، شهرداری و شورای شهر مشکلات برطرف شد و کار واگذاری زمین‌های ۱۷۶ واحد مسکونی محله قصرجدید (بلوکی ها) انجام شده و در مرحله نهایی شدن توسط دستگاه‌های مربوطه در شهرستان است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: برای حل مشکل ۲محله دیگر یعنی پالی آباد و امیدورار با موافقت استاندار کرمانشاه، سه میلیارد ریال اعتبار برای تهیه نقشه شمیم این مناطق تصویب شد که متاسفانه هنوز مسکن و شهرسازی آن را انجام نداده است.

فرماندار قصرشیرین افزود: با همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهرقصرشیرین کار شن ریزی هشت هزار متر مربع در این محلات پالی آباد و امیدوار انجام شده است.

تاتار گفت: دولت و نظام جمهوری اسلامی، تمام تلاش خود برای الحاق این مناطق انجام داده و الحاق این مناطق به شهر، اخذ مجوز واگذاری و ارایه تسهیلات مقاوم سازی برای این مناطق است.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا ساختمانی با مالکیت مردم این مناطق به آن‌ها واگذار کنیم.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: علاوه بر این موارد دولت در گام بعدی مساله اشتغال جوانان این مناطق را لحاظ کرده و با ورود نهاد‌های حمایتی کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و سپاه پاسداران تسهیلات اشتغال زا هم به ساکنان این مناطق واگذار می‌شود.

تاتار ادامه داد: واحد‌های غیرمجاز این محله‌ها که توسط قشر ضعیف و کم درآمد ساخته شده، به آن‌ها واگذار می‌شود و لازمه این کار تهیه طرح تفضیلی و نقشه شمیم است تا این محلات نیز از زیرساخت‌های آب، برق، راه و فاضلاب همانند دیگر نقاط شهری برخوردار شوند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.