سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس ستاد انتخابات اصفهان:

در انتخابات بیست و یکم شهریور نیازی به استفاده از استمپ و اثر انگشت نیست

در این دوره از انتخابات به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی ساعت اخذ رای تمدید نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حیدر قاسمی رییس ستاد انتخابات اصفهان با اشاره به تحویل تعرفه‌های دومین مرحله انتخابات ۲ حوزه انتخابیه این استان از امروز گفت: مشکلی برای برگزاری انتخابات روز جمعه بیست و یکم شهریور در شهرستان‌های سمیرم و لنجان وجود ندارد.

او درباره انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در این شهرستانهای استان افزود: امروز دومین جلسه ستاد انتخابات با حضور تمامی اعضا و فرمانداران این حوزه انتخابیه و ارایه گزارشی از اقدامات و محدودیت‌های موجود برگزار شد.

رییس ستاد انتخابات اصفهان تصریح کرد: در این جلسه از دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند و تصمیماتی درباره چگونگی شعب اخذ رای، غربالگری اعضای شعب، تامین اقلام بهداشتی، پشتیبانی برگزاری انتخابات و مباحث مربوط به حفاظت شعب اخذ شد.

قاسمی  ادامه داد: همچنین نحوه اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما مورد بحث و جمع بندی قرار گرفت و درباره تامین نیروهای مورد نیاز فرمانداران ۲ شهرستان حوزه انتخابیه اعلام آمادگی کردند.

او  با بیان اینکه تعرفه‌های دومین مرحله انتخابات از امروز ۱۲ شهریور تحویل این شهرستانها شد، بیان کرد: مشکلی برای برگزاری انتخابات روز جمعه بیست و یکم شهریور وجود ندارد و از مردم می‌خواهیم به صورت جدی در ساعت‌های تعیین شده حضور یابند و نسبت به رای خود اقدام کنند.

او  افزود: حین اخذ رای نیازی به استفاده از استمپ و اثر انگشت نیست تنها مشارکت کنندگان از ماسک و خودکار شخصی استفاده کنند.

 رییس ستاد انتخابات استان اصفهان  گفت: مباحث مربوط به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی تدوین و جمع بندی شده است. تلاش کردیم شرایط را به گونه‌ای فراهم آوریم تا مشارکت کنندگان به لحاظ فضای امنیتی، اجتماعی و به لحاظ شرایط خاص بیماری کرونا و مشکلاتی که افراد را درگیر کند اطمینان خاطر داشته باشند.

قاسمی بیان کرد: یکی از مباحث اساسی که بخشی از شکل برگزاری انتخاب را تحت تاثیر قرار داده رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

او  زمان اخذ رای را به صورت قانونی ۱۰ ساعت اعلام و اظهارکرد: در این دوره از انتخابات به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی ساعت اخذ رای تمدید نخواهد شد.


بنابر اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور در حوزه انتخابیه لنجان، علی یوسف پور (۹۵۲۱ رای) و حسین رجایی ریزی (۸۶۳۸ رای) به مرحله دوم راه پیدا کردند.همچنین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سمیرم، به دلیل اینکه هیچ کدام از داوطلبان مجلس یازدهم ۲۰ درصد رای مردم را کسب نکردند انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.دومین مرحله یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم ۲۱ شهریور سال جاری برگزار می‌شود. زمان تبلیغات انتخاباتی از ۱۳ شهریورماه تا هشت صبح روز بیستم شهریورماه ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.