سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعت کم نظیر دختر نوجوان در مواجهه با سارقان!

زن جوان که در خیابان های هند با حمله دو سارق موتورسوار برای سرقت تلفن همراهش مواجه شده بود واکنشی شجاعانه از خود نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شجاعت کم نظیر یک دختر نوجوان هندوستانی را در مواجهه با دو سارق به تصویر می‌کشد. این دو سارق موتورسوار که قصد سرقت تلفن همراه این دختر ۱۵ ساله را داشتند با واکنش استثنایی او ناکام ماندند. این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته ساختمان نزدیک به محل وقوع سرقت تهیه شده چگونگی حادثه را نشان می‌دهد.

در حالی که سارقان با ربودن تلفن همراه این دختر با موتورسیکلت در حال فرار هستند، او با شجاعتی کم نظیر به یکی از سارقان بر روی موتورسیکلت حمله و او را از موتورسیکلت پیاده می‌کند. برای لحظاتی کشمکش میان این دختر و سارق ادامه دارد تا اینکه با سررسیدن تعدادی از اهالی محلی سارق موتورسوار مجبور به فرار و سارق دوم گرفتار می‌شود.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این دختر در هنگام کشمکش با سارق دوم توسط یک سلاح برنده که احتمالا چاقو بوده چند بار مورد حمله قرار گرفت، اما با این وجود مانع فرار سارق دوم شد. در ویدئوی منتشر شده دیده می‌شود که سارق دوم چندین بار ضربه‌ای را به دست چپ این دختر وارد می‌کند. پس از حضور پلیس، سارق به ماموران تحویل داده شد. تحقیقات و جستجو‌های پلیس محلی هند برای دستگیری سارق فراری ادامه دارد.

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ ۲۸ آگوست در منطقه «جالاندهار» واقع در ایالت پنجاب هند رخ داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.