سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی هلال احمر زنجان به ۱۰۳ حادثه دیده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای شهریور ماه امسال تیم‌های امداد و نجات هلال احمر استان برای ۱۰۳ نفر متاثر از ۲۲ حادثه امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،شهرام میرزایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از نخستین روز شهریور تا تاریخ دهم  این ماه ۲۲ مورد حادثه در سطح استان زنجان به وقوع پیوسته که ۱۰۳ نفر متاثر از این حوادث بودند.
 
او اظهارداشت: از این تعداد حادثه ۱۹ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای و شهری در استان زنجان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران زنجانی علاوه بر این حوادث از یکم تا دهم شهریور امسال در حوادث کوهستان، آتش سوزی مراتع و غرق شدگی در سد‌های خاکی استان نیز خدمات ارائه کرده اند.

میرزایی مصدومان ناشی از حوادث بیان شده را ۳۷ نفر بیان کرد و افزود: هفت مصدوم مصدوم توسط نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر برای مداوا به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شده اند.

او یادآوری کرد: در این ۲۲ حادثه چهار نفر فوت کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این مدت بیان شده ۴۲ تیم عملیاتی با ۱۱۰ نیرو و ۲۲ دستگاه آمبولانس به این ماموریت‌ها اعزام شده اند.

میرزایی ادامه داد: ۲۲ خودرو نجات و چهار دستگاه خودرو کمک دار سبک در این عملیات‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بکار گیری شده است.

او تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.