سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش جان باختگان کرونا در مازندران

شمار جان باختگان کرونا در مازندران ۲ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه شمار جان باختگان در موج دوم کرونا نسبت به موج اول در استان ۲ درصد کاهش داشته است، گفت: شرایط استان در زمینه شیوع کرونا اکنون در مقایسه با موج اول کرونا بهتر شده است.

او افزود: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مازندران از هزار و ۶۰۰ بیمار به ۵۰۰ بیمار رسیده است و اگر همین شرایط حفظ شود بسیاری از شهر‌های استان از حالت قرمز خارج می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: وضعیت استان با وجود کاهش تعداد بستری شده‌ها کماکان قرمز است و نباید با تصور بهتر شدن شرائط ، رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کمرنگ شود.

موسوی حضور پرشمار مسافران در تعطیلات اخیر را نگران‌کننده اعلام و ابراز امیدواری کرد حضور گردشگران که برخی از آنها شیوه نامه های بهداشتی را نیز رعایت نمی کردند، مازندران را در هفته‌های آینده گرفتار موج بعدی کرونا نکند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، توسعه و گسترش فضا‌های درمانی در غرب استان را از جمله برنامه‌های وزارت بهداشت دانست و افزود: برای توسعه فضا‌های درمانی در غرب استان ایجاد زیرساخت‌های لازم مانند آب، برق، گاز، تلفن و بهسازی جاده‌ها برای انتقال سریع بیماران به مراکز درمانی ضروری است.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام توروخدا نکات بهداشتی رو رعایت کنین تا این مریضی تموم بشه ان شاالله