سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت تهران:

چهره حماسی امام سجاد (ع) و کتاب صحیفه سجادیه باید به جامعه معرفی شود

آیت‌الله سید احمد خاتمی گفت: معرفی رساله حقوق امام سجاد (ع) که ۵۱ حق را معرفی می‌کند، باید در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، آیت‌الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در مراسم افتتاحیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) که دیشب به صورت ویدئو کنفرانس در بندرعباس برگزار شد، گفت: باید اعتراف کنیم که چهره حماسی امام سجاد (ع) و کتاب صحیفه سجادیه هنوز به درستی به جامعه و نسل جوان معرفی نشده است و باید در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه معرفی رساله حقوق امام سجاد که ۵۱ حق را معرفی می‌کند باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: این کتاب با حق الله شروع می‌شود و با حق‌الزحمه به پایان می‌رسد.

حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور نیز گفت: راه نجات بشر امروز انس با اهل بیت (ع) است و صحیفه سجادیه نیز راه هدایت انسان‌ها است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز گفت: صحیفه سجادیه زبان فطرت است که تنها متعلق به شیعه نیست و همه ادیان می‌توانند از معارف امام سجاد (ع) که در این کتاب گردآوری شده، بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید


شیخ خالد عبدالوهاب ملا، رئیس جماعت علمای عراق نیز گفت: صحیفه سجادیه بالاتر از کلام مخلوق است، یعنی هیچ انسانی در زمان ما هر چه هم علم و آگاهی داشته باشد، نمی‌تواند چنین سخن بگوید.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی، رئیس مرکز اسلامی انگلیس هم گفت: امام سجاد (ع) با قرائت دعا‌های صحیفه سجادیه در کنار بازگو کردن واقعه کربلا، تهدیدات بسیاری را به فرصت تبدیل کردند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.