سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات مهم اورژانس اجتماعی بهزیستی کدام است؟

جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به خدمات مهم اورژانس اجتماعی بهزیستی، گفت : کودکان آزار دیده، زنان آزاردیده و سایر افرادی که در شرایط بحرانی و حاد قرار دارند گروه‌های هدف اورژانس اجتماعی به شمار می‌روند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به خدمات مهم اورژانس اجتماعی بهزیستی به آسیب دیدگان، گفت: کودکان و زنان آزاردیده، افرادی که اقدام به خودکشی کرده و یا قصد خودکشی دارند، زنان و دختران در معرض آسیب، کودکان کار و خیابانی، زوجین متقاضی طلاق، افراد بی خانمان، سالمندان و معلولان آزاردیده و سایر افرادی که در شرایط بحرانی و حاد قرار دارند گروه‌های هدف اورژانس اجتماعی به شمار می‌روند.

او ضمن تقدیر از تلاش‌های نیرو‌های اورژانس اجتماعی بهزیستی و فعالیت شبانه روزی آنها، بر ارائه خدمات فوری و تخصصی لازم به افراد آسیب دیده اجتماعی و یا در معرض آسیب تاکید کرد.

کامران علی مددی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه افزود: مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی از جمله فعالیت‌های اورژانس اجتماعی به شمار می‌رود.

او با اشاره به نحوه پذیرش گروه‌های هدف اورژانس اجتماعی، گفت: افراد خود معرف، شناسایی افراد از طریق تیم‌های سیار توسط نیرو‌های متخصص روانشناسی، ارجاعی از خط تلفن ۱۲۳ و معرفی افراد از سوی سایر سازمان پذیرش آسیب دیدگان در این مرکز انجام می‌پذیرد.

علی مددی بر معرفی خدمات اورژانس اجتماعی به مردم و همچنین استفاده از ظرفیت شرکای اجتماعی و خیرین برای رفع مشکلات و نیاز‌های حوزه اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.