سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۳۷ جایگاه سوخت سی ان جی و مایع در فارس

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: هم اکنون در استان فارس ۳۰ باب جایگاه سوخت مایع و ۷ باب جایگاه سی ان جی با پیشرفت ۲۰ تا ۹۰ درصدی در دست احداث است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی کریمی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت: با انجام هماهنگی لازم با سازمان‌ها و اداره‌های ذیریط هم اکنون در استان ۳۰ باب جایگاه سوخت مایع و ۷ باب جایگاه سی ان جی با پیشرفت ۲۰ تا ۹۰ درصدی در دست احداث است.

او، تامین و توزیع به موقع سوخت را از وظایف اصلی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برشمرد و مکان یابی مناسب مجاری عرضه و جذب سرمایه گذار در توسعه و احداث جایگاه در سطح استان را از جمله اقدامات شاخص شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس در راستای سوخت رسانی مطلوبتر به مردم عنوان کرد.

بنی کریمی ادامه داد: در راستای سیاست‌های شرکت متبوع واستفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در بخش عرضه فرآورده‌های نفتی، منطقه فارس توانسته است با ایجاد راهکار‌های لازم میزان ۲۵۰ میلیارد ریال جذب سرمایه در این حوزه داشته باشد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس همچنین با بیان اینکه با تلاش همکاران در هفته دولت امسال چهار باب جایگاه سوخت مایع در استان به بهره برداری رسید، عنوان کرد: تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان به ۲۸۷ باب رسیده است.

بنی کریمی همچنین حجم خدمات انجام شده طی سال‌های ۹۲ تا ۹۹ در حوزه‌های مختلف به ویژه سوخت رسانی را قابل قبول توصیف کرد و افزود: با این سرمایه گذاری‌های انجام شده توسط بخش خصوصی، دو باب جایگاه سوخت مایع در شیراز و در شهرستان‌های آباده و خرمبید هرکدام یک باب جایگاه سوخت افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت وزمینه اشتغال ۵۵ نفر بطور مستقیم نیز فراهم شده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.